Kwon Sang Woo in Bad Love

Posted: October 23, 2007 in Drama News, Korean Drama
Tags: , , ,

Actress Lee Yo Won has been cast as the female lead of Bad Love (or Wretched Love), also starring Kwon Sang Woo and Kim Sung Soo.

Kwon Sang Woo:

       

Lee Yo Won:

 

 

Kim Sung Soo:

 

            

 

The plot goes along the line of this: 2 guys fall in love with 1 girl at the same time but their tragic love ruins the lives of these three people. Eventually it resolves with mutual understanding and forgiveness.

 

Yawn, this plot doesn’t sound that intriguing to me. We’ll see how it goes.

 

Advertisements
Comments
  1. annie says:

    THIS DRAMA IS ACTUALLY ON AIR.
    I ‘M WAITING FOR WATCHING NEXT EPISODE ( 12).
    I LOVE IT …IT’S SO SAD AND I FEEL SO SORRY FOR THE LEAD ACTRESS LEE YO WON AND CRY I CRY SO MUCH!!!!

  2. K says:

    Kwon Sang Woo oppa is so funny on and off screen. He makes me smile whenever I see him. So cute. Too bad the drama is not so favored by many. He’s been type-cast for his roles in melodramas. He should really try comedy romance or just comedy. He’s very good at it.

  3. kandy says:

    i have not seen this movie. But the plot seems like its like every other love movie. BUt Sang woo is too hott..n the movie should b great cuz he’s n there. w/out him..nothing is good to watch. i have not watch korean movies for so long and becuz he not in there. but now i should be waiting for this one.

  4. Ophlelia says:

    i really don’t understand why this show got so many bad comments. i truely thought that this drama was really good. it shows the hardships these people went to for love. it’s very realistic unlike some korean dramas. kwon sang woo was really amazing in this drama. um i think that he’s best in dramas that are sad and romance. he is truely an amazing actor. i have never seens people cry like he can. it always makes me wanna cry too.

  5. norma says:

    i did not see the movie but i think it’s a great movie coz sang woo was in it he’s wonderful i will see this movie soon

  6. zain says:

    i’m from bahrain,
    but when i turn the tv on… the only 2 channels i fallow
    r KBS an arirang
    …..
    i thought that syrian and gulf drama was the best…. but now i can tell that syrian , gulf and asian drama r the best….

    i’m addicted now on korean drama.. i dont have time for it …
    cuz i go to work at 7am-1.30pm
    the head to the college((cuz i study 2)) from 2pm – 8 pm
    and i reach home 8.15pm…(( driving so fast))
    the set in front of TV from KBS to arirang to KBS to arirang
    till 11pm or 12……

    *- cruel love or ((bad love))… is one of the coooool sad stories… and the acting is soooooooooo real….i cried a looooooooot
    i mean real tears…
    it tuches our real life.. specialy me
    cuz it reminds me of my self…..my story is even worst than cruel love…..
    (((( cuz i’ve been cought between the love of 2 twin brothers)))……yeh… i have lived in Lee Yo Won shoes…blv me it’s so tight….i envy sundrella (T_T)

    anyway…. it helped me to go throw this tragic prob….

  7. dayu says:

    I’m from Bali, Indonesia. I like Sang Woo. Very much. He’s so hot. Btw this drama was really, really good.

  8. Rai says:

    I found this page called KpopVideo.com, they have a big collection of Kwon Sang Woo pictures and videos. Check it out yourself.

  9. windy says:

    reallyy….make me bad emotion when i was watching this film…
    ugh…….really sad…
    but i really enjoy each sense that feel….
    make me crazy sometime. but make me wonder to have the boy friend like yong gie…he.he.he

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s